Fashionjoint

packdag

Imorgon flyttar jag :( Så dagen består väl av att packa kläderna och lite annat smått, det sista jag har kvar i mitt rum. Fan vad tråkigt. Men ikväll ska jag basta en sista gång iaf, och nu på dagen åker ja till nya lägenheten och hjälper till sätta ihop bokhyllor osv, det ska iaf bli kul fär jag är ganska bra på sånt. (a)

Bilden tog jag igår, haha i alla dom här tre lådorna så har jag smink och hår-saker, tänk vad mycket sånt man hade då;o


Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.