Fashionjoint

mitt 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? – Ja det gjorde jag
Höll du några av dina nyårslöften? – Hade inga tror jag:)
Dog någon som stod dig nära? – Nej ingen, å det är jag glad för!
Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? – Mycket!

Har du varit sjuk eller skadat dig? – Migrän på alla olika sätt, hah..
Bästa köpet? – Min mobil, den köpte jag väl i år (?)
Vad spenderade du mest pengar på? – Kläder :)
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010 – Waka waka
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? – Lite mitt i mellan tror jag, har vart upp och ned gångar:)

Vad önskar du att du gjort mer? – Resa
Vad önskar du att du gjort mindre? – Vart sjuk
Hur tillbringar du julafton? – Med min familj och släkt ♥
Var du kär i år? – Haha nej inte direkt..

Favoritprogram på TV – Halv åtta hos mig, berg flyttar in, vänner, secret life of american teenager och fångarna på fortet mm.
Bästa boken du läste i år? – Elsas mode :)
Något du önskade dig men inte fick? – Mycket man vill ha.. En kille kanske.. och reesa!
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? – Ja
Vad fick dig att må bra? – Folk som säger så fina saker:')

Förresten den här blusen hade jag på mig på nyår:



Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.