Fashionjoint

byta stjärntecken?

Satt och läste på Isabelles blogg och läste till min förvåning det här: Nu ska vi tydligen byta stjärntecken!? Vad i helvete! Vem kommer på något sånt? Som Isabelle också hade skrivit "Tänk dom som tatuerat in det". Jag är kräfta och konner nu bli jungfru. Vad kommer ni bli? Eller någon som har tur och har samma? :)

Stenbocken: 20 januari till 16 februari.

Vattumannen: 16 februari till 11 mars.

Fiskarna: 11 mars till 18 april.

Väduren: 18 april till 13 maj.

Oxen: 13 maj-21 juni.

Tvillingarna: 21 juni till 20 juli.

Kräftan: 20 juli till 10 augusti.

Lejonet: 10 augusti till 16 september.

Jungfrun: 16 september till 30 oktober

Vågen: 30 oktober till 23 november.

Skorpionen: 23 november till 29 november.

Ormbäraren: 29 november till 17 december.

Skytten: 17 december till 20 januari.


Posted in: Vardag





Skrivet av: Alexandra

Men va faaaan!! Jag kommer bli våg... Jag är absolut ingen våg! Jag är ju skorpion, en sann hetlevrad skorpion ;) Hoppas detta är ett skämt =(

2011-01-21 - 00:18:36
Hemsida: http://fillejeune.blogg.se/
Skrivet av: Michaela

de måste va ett skämt eller nå, varför skulle dom ändra de ;-)

2011-01-21 - 06:45:02
Hemsida: http://ericamichaela.blogg.se/
Skrivet av: Amanda

sv; Okej! Självklart lägger jag till dig med :)

2011-01-21 - 15:06:43
Hemsida: http://elinamandaahlen.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Läste nånstans att det är bara dem som är födda efter 2009 som byter! Vet dock inte om det är sant men jag hoppas verkligen det!! Vill vara väduren, inte fisk. :(

2011-01-21 - 19:31:45
Skrivet av: J U L I A O F S W E D E N

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2011-01-21 - 20:10:08
Hemsida: http://juliaofsweden.webblogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.