Fashionjoint

sommartoppar ☼

Alltså det märks på alla bloggar i hela sverige just nu att sommaren är efterlängtad, eller vad säger ni? Sommarkläder och sommarbilder överallt! :) Men det är bara mysigt. Lika bra att forsätta längta ;) Här kommer mina favorit sommartoppar från Topshop.


Posted in: Vardag





Skrivet av: sanna

handsome

2011-02-27 - 20:36:48
Hemsida: http://socosy.blogg.se/
Skrivet av: Maria

Den beigea toppen va snygg och skulle passa perfekt till jeans shorts under sommaren! :)

2011-02-28 - 09:57:56
Hemsida: http://lasttrash.blogg.se/
Skrivet av: AMANDA FALK

gud vad söt den vita toppen var, måst ekolla på den på topshop i london :D

Sv: Haha skojar du? när vi är där under somamrren kan man knaot visatas utomhus, haar varit med om 48 grader som högst i skuggan, tänk då vad det är i solen?!? det går inte att sola, det går inte att ligga uppe på solstolarna, det går inte att gå på stranden (då svimmar man), det går inte att bada i havet för vattnet är över kroppstemperaturen på 37 grader så man bränner sig osv. Man kan endast ligga i nerkylda pooler, eller så är man inne och shoppar, hhee .D



Hoppas du fått en toppen start på veckan idag, goood night!

2011-03-07 - 22:35:14
Hemsida: http://amandafalk.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.