Fashionjoint

ogilla

Haha alltså helgen var sämst(a)! Hade tittat på internet på typ 5 saker jag köpa i Västerås, sen när jag åker dit. Inget finns... Känns ju jävla värt att betala typ hundra kronor med mobilen när man åkt dit för ingenting. Men då tänker jag, får väl köpa det på internet då, med NEJ HMs hemsida tar inte presentkort. Det suger kuk. Punkt slut.



Vad tycker ni om detta?

Posted in: Vardag





Skrivet av: Michaila

Det var faktiskt riktigt dåligt ju :o

2011-02-08 - 19:05:02
Hemsida: http://michaila.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.