Fashionjoint

Finest award vinnarna!

Så här kommer alla resultaten från Finest Awards :)



Årets modeblogg: Kenza
Årets personliga blogg: Paow
Årets nykomling i bloggvärlden: Isabelle
Årets restaurant: B.A.R.
Årets nattklubb: Rose
Årets modebutik: Weekday
Årets bäst klädda kvinna: Carolina gynning
Årets bäst klädda man: Andreas Wijk
Årets tv-personlighet: Maria Montazami
Årets toppblogg på finest: Daniel Paris
Årets medlemsblogg på finest: Rmk
Göteborgspriset: Andreas Wijk

 

 

 

Tycker ni att rätt personer vann? Jag är nöjd, speciellt att Kenza, Isabelle och Paow vann (över kissie). :)

 

 


Posted in: Vardag





Skrivet av: Anonym

Synd att inte Kissie vann personlighets priset :(

2011-02-03 - 16:51:51
Skrivet av: Ingrid

det är så roligt att läsa om dessa galorna haha, drama heeeeeeeela tiden!

2011-02-05 - 15:52:41
Hemsida: http://ingridpetersons.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.