Fashionjoint

Sparkling red n' blue

Jag sa ju att jag skulle visa er vad jag har köpt så här är bild på tofflorna jag köpte ifrån HM och nagellacket är ifrån lindex, tofflorna är jätte sköna så beställ sådana om du fryser om fötterna! :)





Jag hade det blåa nagellacket på mig i helgen och det var skit snyggt! Det röda tänkte jag ha på julafton. Jag vill tipsa om bra låtar på Spotify, som ni märker är det artister ifrån Så mycket bättre, men alla låtar inte där ifrån:

Timbuktu - Resten av ditt liv
Timbuktu - Flickan och kråkan Älskar den här låten!
Timbuktu - The botten is nådd
Laleh - På gatan där jag bor
Lena Ph - The botten is nådd

Posted in: Vardag





Skrivet av: Helia

Vilka mysiga toffllor! :) och fina nagelack ;)

2011-12-14 - 10:17:48
Hemsida: http://helia.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.