Fashionjoint

Min studentmössa

Juste jag har glömt att visa er! Min studentmössa! I år tar jag studenten, det känns lite konstigt att jag gått ut gymnasiet snart och ska börja jobba på riktigt och inte ha några med läxor eller en skola att gå till. Men såklart ska det bli skönt!

Den niode är det studentfest igen och temat är vilse i skogen/oj jag kom fel, jag är helt lost, jag har så sjukt dålig fantasi. Har ni något tips mina kära läsare? Jag skulle egentligen inte vilja klä ut mig, men blir lite tråkigt då väll? Så HJÄLP!



Fodret inuti är sverige flaggan, och det är också en liten ficka i!

Ska du ta studenten i år? Eller har du redan gjort det?

Posted in: Vardag





Skrivet av: Mia :)

Temat är väl "Oj, jag kom fel"?! :O

2011-12-05 - 14:26:36
Hemsida: http://skrattarhogt.blogg.se/
Skrivet av: Mia :)

Sv; Haha, jag hade visst råkat sluta läsa så jag läste bara " vilse i skogen" och sedan kommentearde jag av fasa att jag tagit fel på hela skiten :p Haha! tokMia

2011-12-05 - 19:33:57
Hemsida: http://skrattarhogt.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.