Fashionjoint

Krusat hår

Det är så skönt att det äntligen är lov! Vad ska ni göra på lovet? Idag ska jag plocka undan i mitt rum, ta fram julsaker och upp med granen!!! :) Kan ta lite kort sen och lägga upp på bloggen..

Idag efter pyssel i skolan så fick jag och Gabriella skjuts hem till mig av Jessica och hennes vänner. Vi satt och pratade och lekte lite med min hund haha, sen krusade jag Gabriellas hår :) Se vad fint det vart! Nu ser ni även den röda färgen som vi färgade förra veckan..


Sötnosen, hon ser ut som en dvärg till bilden till höger såg jag nyss. Hon är absolut inte dvärg;)



Posted in: Vardag





Skrivet av: jeffä

Okej ! jag lägger till dig nu på bloglovin :D säg till när du lagt till mig :D

2011-12-21 - 18:33:38
Hemsida: http://horsesinfocus.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.