Fashionjoint

Justin







Posted in: Musik





Skrivet av: Thesso

Jag lade till dig på bloglovin ;)

2011-12-27 - 18:18:53
Hemsida: http://thessos.blogspot.com/
Skrivet av: Aisha

sv: HEJ åh fan vad glad jag blir hehe:D taack sötis! alltså har så länge velat ha en sån! Dom är så sjukt söta.

Jag skriver ner min Adress i en annan kommentar, elr har du ngn mail ja kan skicka de till? Känns lite tryggare haha.



Hoppas verkligen jag vinner den andra tävlingen också, älskar spel! Hade tyvär ett spel,men jag gav bort det eftersom min kusiner också älskar spel lika mkt som mig haha. Får väl hoppas på det bästa!:D har ju gjort allt man ska göra så får väl hålla tummarna, och om de ngt annat man ska göra för att vinna så säg bara till. Kram

2011-12-27 - 23:02:37
Hemsida: http://brunettaisha.blogg.se/
Skrivet av: Aisha

Vet du vad, blev så glad eftersom att ja vann tävlingen hehe så ja ska ha dig som en länk på min blogg. Om det då är okej?

Alltså har aldrig vunnit en tävling, & eftersom ha velat ha en sån länge så var de så kul att just jag vann hehe(:

Hoppas verkligen jag vinner spelat också, kan ju ha det på min tjejkväll som ja ska ha snart hehe(:



Så tack ännu en gång, du gjorde mig glad. Inte haft bästa dagen! Kram

2011-12-27 - 23:12:08
Hemsida: http://brunettaisha.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.