Fashionjoint

Julradio!

Nu står jag ute i kylan och säljer med vårat UF, men det är det värt, för det är så kul när man märker att man går med plus! När vi tagit bilder på allt, så kan ni beställa påsar! (om ni bor långt ifrån Enköping får ni betala frakt)

Medans så vill jag tipsa om denna julradio, Vinyl 107.1, bara JULMUSIK! Detta lyssnar vi på hemma hela dagarna, man får sån julkänsla. Och det behöver man nu när det inte är någon snö här..
Tryck på bilden nedan.


Posted in: Musik





Skrivet av: Angel

och jag följer dig redan så :)



Hade du en bra Lördag? :)

2011-12-18 - 13:28:38
Hemsida: http://dinn.blogg.se/
Skrivet av: Angel

okey, synd om dom skulle vara slut. Men det gör nog inte så mycket.. kan nog sticka en egen ;)

2011-12-18 - 13:57:01
Hemsida: http://dinn.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.