Fashionjoint

Helgen

Idag ska jag äntligen ta det lungt! :) Jag ska gå på stan och julhandla med Sandra, det ska bli mysigt här i lilla Enköping, dom har tagit fram all julpynt på stan. I helgen ska jag också på bio med mamma och Sandra, dag är inte bestämt ännu :)

Har ni redan börjat julhandla? Här är några enkla julklapps tips honom och henne. Min favorit att ge bort just nu är en premunation på en tidning, just nu kostar det bara 159 kronor från upp till tio nummer på gebortentidning.se!


Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.