Fashionjoint

Väskor

På senaste tiden har jag velat köpa varje väska jag sett nästan, antingen har jag en väsk period eller så gör butiker helt enkelt flera fina väskor nu för tiden? Haha vad säger ni? ;)



Jag gillar den här väskan från Gina Tricot! Kanske ska köpa när man får pengar?

Det är jag iaf värd efter den här dagen på praktiken, usch säger jag bara, sitta en sekund, nej tack, otrevliga anställda, ja taaack. Jag får inte tugga tuggummi men andra får? Usch sånt gillar vi inte.

Posted in: Vardag





Skrivet av: Mia :)

Vart praktiserar du? :)

2011-08-24 - 22:11:23
Hemsida: http://skrattarhogt.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.