Fashionjoint

Godis för håret

Idag är jag ledig, så skönt! Tänkte tipsa om en bra hårprodukt. Jag och Renée beställde hem Lanza produkter till håret som är jätte bra, från Lanza! Lanza serumet skyddar mot värme, när du fönar och plattar, och den gör håret glansigt och fint. Den luktar godis också!

Läste också att håret ska torka mycet mycket snabbare med serum i håret och det är skitbra, eftersom jag försöker använda hårtork så lite som möjligt, det sliter ju som satan på håret! :) På Lyko.se kostade den bara 165 kronor och i affärer nästan 300.




Lanza healing strength silk serum

Posted in: Tips







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.