Fashionjoint

Sol idag!

Idag är det lika soligt som det var i söndags och måndags :) Här är en bild som jag och Renée tog i söndags när vi satt och solade på garagetaket precis vid min balkong. Så jävla härligt, så det blir på med solbrillorna idag när Sandra och jag ska till Västerås och shoppa. :D



Renées fötter är mycket större än mina haha ;)

Posted in: Vardag





Skrivet av: Bex

Sv: Hej Sanna! Just i vårt fall har vi inte skaffat pengarna ännu, eller jo, jag har tillräckligt i spargrisen men det är inte vad vi tänker satsa på.



Det allra bästa är att söka massvis med stipendium! Det finns enorma uppslagsverk med olika företag som delar ut stipendium, men orkar man inte läsa sig igenom dessa kan du söka runt på internet.



Sponsorer kan vara bra men är inte lika lätt att få då man oftast sponsras som företag eller t.ex. idrottare. Bidrag kan funka det med! Men som sagt. Stipendium kommer man långt med!



Hoppas ni får ihop det :)

2011-04-15 - 16:04:13
Hemsida: http://kungbex.spotlife.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.