Fashionjoint

Emiliana jumpsuit

En jätte snygg jumpsuit från Nelly.se, passar till massa olika tillfällen :) Så är det någon där ute som letar efter en så slå till kostar bara 249 kronor! Nej, nu ska ska jag och Sandra lägga oss i solen igen, för att sedan inhandla massa gott tills ikväll ;)

Posted in: Vardag





Skrivet av: QN [TTHESEWORDS]

sv: haha äsch, klarar mig! :)

2011-04-18 - 22:27:41
Hemsida: http://tthesewords.webblogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.