Fashionjoint

kom nyss hem/dagens pic

Hejhej alla läsare, kom nyss hem från min moster. :) Jag gick till henne efter jag slutat photoshop lektionen. Haha idag så fick vi ta kort på allt möjligt med system kamera, haha fan vad kul det var! Här är ett kort som jag tog på Renée och Tess, fasst med min mobil!


Den här bilden får också bli dagens bild. Alltså ser ni Renées min? Hon gillar't! HAHAHA

Och förresten idag sa min fotolärare att jag var vacker! Aww haha :')

Posted in: Vardag





Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.