Fashionjoint

ingen skola idag

Idag blev den ingen skola för mig var hos tandläkaren och tog bort min tandställning. :) Fan vad skönt att det äntligen är över. Sen åt mamma och jag så hann inte till den sista lektionen heller. Men det känns bra ändå, jag missade inget. :) Eftersom på förta lektionen hade dom bara läst lite, sista lektionen stack alla hem på, haha läraren var på möte ett tag.
Förresten ikväll avslutas veckans blogg tävling, glömde igår (a) Haha så passa på att rösta på någon av dom sju här.

Posted in: Vardag





Skrivet av: Gunilla

Tja, gud vad skönt för dig Sanna, att äntligen få ta bort den. Grattis!!! kram...moster! <3

2010-09-22 - 14:24:21
Hemsida: http://brunettgundas.blogg.se/
Skrivet av: Elin

Åh ja vill se:D

2010-09-22 - 22:52:59


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.