Fashionjoint

Grattis moster gunilla

Godmorgon, och vill börja med att säga Grattis! till min moster som fyller år idag. Vi ska åka till henne vid ett. :) Annars ska jag städa mitt rum, jippey. Vad ska ni göra idag?





Posted in: Vardag





Skrivet av: Gunilla

Tack Sanna! Det var så kul att ni kom allihopa och med varsitt roligt paket oxå. Jag kollar bara på datorn hela tiden, för jag har missat det hela dagen känns det som, och det tar jag igen nu. Kul med mycket folk, men skönt att vara själv också ibland! Kram moster <3

2010-09-26 - 21:28:42
Hemsida: http://brunettgundas.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.