Fashionjoint

bubbleroom

Hejhej! Förlåt att jag inte skev något igår, men var upptagen med matteplugg, hade prov idag. Det gick bra, eller käändes väldigt bra iallafall. :)

Paow skrev förra veckan tror jag det var att hon var på plåtning och så. Gick in på Bubbleroom nyss och hitta det här!



OHHH vad fredaglänningen är snygg! Men kommer inte köpa den, ingen hit för mig precis och beställa kläder. För det blir alltis så fel och passar inte haha, ganska synd.
Annars tycker jag det var fina bilder! Vad säger ni?;)

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.