Fashionjoint

Nu sover jag!

Nu sover förmodlingen jag! Men jag ville testa på det här med tidsinställda inlägg. Så är det några nattugglor vakna? Har ni tråkigt, så kan ni fråga något i frågestunden! Skulle bli skitglad. Klicka  bara  här. Idag (eller kanske ska säga igår?) har jag fått lite under 100 kommentarer. TAAACK, ni  är  bäst.



Posted in: Vardag





Skrivet av: Amanda ♥

Sv: Jaha, ja men du ser, riktigt skoj :)



Kika in och kolla om det blev du som vann dagens blogg, annars så får du jättegärna vara med och tävla om att bli morgondagens blogg. :) Ju fler kommentarer du lämnar, desto större chans att vinna har du. Lycka till.



Allt bra med dig såhär på morgonkvisten?



Kraam.

2010-10-27 - 07:41:41
Hemsida: http://youpushedmeaway.blogg.se/
Skrivet av: MADDES

Hur gick husvisningen då?

2010-10-27 - 10:57:37
Hemsida: http://maddisenj.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.