Fashionjoint

minnen hahah

Haha tänkte lägga in två stycken videoklipp, roliga tycker jag (a)


Första: Har radion på och ljudet av på tvn, tycker det är skitkul när det ser ut som att det är hans röst. :')




Andra: Sandra och jag bakar och sleven går sönder. Vi asgarav och tyckte det var skitkul, så vi gör om det och filmar. Så låtsades vi som att jag hade filmat från början haha. Älskar våra minnen!!



Imorgon kanske jag lägger upp en gammal video som jag gjorde till sandra förr!

Posted in: Videoklipp





Skrivet av: LIENE

sv: Kul att vi tycker samma då:D längtar tills nästa sommar.

2010-10-12 - 17:06:49
Hemsida: http://lienesblogg.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.