Fashionjoint

"livet kan inte alltid vara på topp"

Känner att rubriken passar jävligt bra in på mig just idag. Inte min dag idag, allt är så jobbigt. Orkar ingenting. Såg ut som ett lik på klassfotot, vi ska flytta som jag är väldigt ledsen över, jag börjar bli sjuk och är varm som en gris! Osvosv. Jag önskar man bara kunde åka utomlands. Jag har bara vart det en gång.. När jag var liten. Jag undrar vart jag skulle vilja åka då..
Om ni fick välja vart ni fick åka och vem ni skulle ta med er vad skulle ni välja då?



Jag skulle valt min familj, men jag vet inte vart jag skulle vilja åka, där man kunde bli brun och känna sig lite extra fin sådär. :) Hm Thailand kanske.

Posted in: Vardag





Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.