Fashionjoint

ligger i sängen

Jag blir hemma idag är förkyld och imorgon har vi orgientering, så måste samla lite krafter, så jag inte går till skolan och blir ännu sjukare. Usch jag hatar orgientering.
Här får ni en bild på min galna hund som kommer och väcker mig när han rullar runt eller vad han gör på min matta! (Lägg märke till hur STÄDAT jag har det! haha det kommer en fotograf idag som ska ta kort på huset..)



Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.