Fashionjoint

fbook.se

Brukar du gå in på Fbook.se? En jätte kul sida där man hitta roliga statusar, bilder och grupper från facebook.




OCH jag vet vad facerape är nu det är när man loggar in eller passar på att skriva någon annans facebook status medans han/hon inte är där. Typ sjuka saker haha :)

Posted in: Tips





Skrivet av: SARAH - You can't fix stupid

sv: tack!

jadå, kikar in :)

2010-10-07 - 17:50:18
Hemsida: http://stpid.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.