Fashionjoint

Årets bloggtest 2010

Kopiera & klistra in på din blogg, svara sedan på följande frågor:

Ditt namn:
Sanna Anneli Linnea Hyvärinen
Var bor du?: Enköping
Hur gammal är du?: Jag är 17 år
Är du singel?: Ja..
Vad driver du för slags blogg?: Jag bloggar om mitt liv, mode och annat skoj osv.
Får du mycket kritik för det du skriver om?: Inget negativt, hitills :).
Tycker du att det är jobbigt att blogga?: Nej, men man har inte alltid tid till att uppdatera sig.
Har du många krav på dig när det gäller din blogg?: Ja, försöker hålla mig uppdaterad så mycket som möjligt. Det är ett av mina krav på mig själv, när det gäller min blogg. Och att jag ska ha bra tävlingar som intesserar mina läsare. Sen vill man ju alltid få flera läsare som följer bloggen, så den kan bli ännu större.
Vilka åldrar är dina läsare i?: Allamöjligt tror jag, men skulle nog tippa på 12-24 år.
När startade du din blogg?: Jag har haft 3 bloggar innan, men bara 2 var bra och seriösa. Men den här bloggen startade jag vara förra månaden, 6 septemper. Jag slutade blogga emellan för jag ville fixa bloggen snyggare.
varför startade du en blogg?: Jag vart inspierad av andra, och ville prova på blogglivet själv!;)
Läser du många andra bloggar?:
Jag läser kanske 6-7 bloggar dagligen.
Vilka bloggar läser du?:
Några storbloggare, norska bloggar, och några andra mindre som inpirerar mig.
Är du nöjd med din design & header?: Ja jag är jätte nöjd!
Vem har gjort din design?: Jennie.
Med vilket program gjordes din design?: Haha fråga henne :)(?)

Vad du föredrar:

Svart/
Vitt
Stockholm/Göteborg
Mariamontazami/annaanka
Läsk/vatten
Skräpmat/nyttigmat
Choklad/naturgodis

Kopiera detta och svara på frågorna om du driver en egen blogg!

Posted in: Vardag





Skrivet av: Ella Schelin - bellida.blogg.se

det göt jag självklart ;P <333

2010-10-16 - 11:01:20
Hemsida: http://bellida.blogg.se/
Skrivet av: A N N A - the girl you never can be

Sv;

Det tycker jag du gör rätt i. :D

2010-10-16 - 13:57:19
Hemsida: http://ulrikaanna.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.