Fashionjoint

Svar på frågestund

ellinore

Vad är ditt favoritplagg?
Mitt favorit plagg är nog en jätte skön, stor kofta! Som man kan mysa i.

Vad är din största dröm?
Oj, vilken svår fråga. Just nu är min storsta dröm att få åka utomlands, och lämna Sverige. Jag har bara vart utomlands en gång, när jag var jätte liten. (Den gången borde inte ens räknas, för kommer inte ihåg någonting..)

Vilka betyder mest för dig?
Min familj och släkt, Sandra och Emelie och alla andra:) Ni vet vilka ni är.

Vad har du för mål i livet?
Jag vill få ett bra jobb efter gymnasiet och hitta en fin kille, och flytta till en lägenhet.

Varför började du blogga & vad tycker du är det bästa med att blogga?
Jag började blogga för länge sen, kanske var 13 år. Jag började började blogga för jag ville testa på det. Och jag fortsatt för det är kul! Det bästa med att blogga är alla söta läsare.

Vad ska du göra idag?
Idag ska jag bara ta det lungt för det är sista dagen på lovet. Kanske sitta vid datorn och nörda! Och juste, fixa msn till min mobil.

Vilket är ditt drömland?
Jag vet inte, men jag vill åka tilll thailand, min kompis Sandra åkte dit och det verkar vara så fint där.

Vilka bloggar läser du?
Febbs, Fannystaaf, Addspirit.blogg.se mm.

Har du något husdjur?
Ja! Ni som följer min blogg vet att jag har en hund, Jeffery. Det är en mellanpincher. Kika på videoklippen på honom här.

Om du fick va presedent hur hade du styrt upp sverige?

Haha jag har ingen aning!


NU min fråga till er, vad vill ni se mer av i bloggen?




Posted in: Vardag





Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.