Fashionjoint

händer idag? pulka backen!

Hej, idag ska faktist jag jobba! Haha, jag och min klass ska stå på öb några dagar nu och vid jul och packa ihop allas påsar vid kassan och dela ut godis till små barn! Ikväll ska jag och Sandta dra oss ut i snön och åka pulka!! :D Ska bli så jävla kul, haha har inte gjort det på 2 år. Spännande. Och man blev gladare när man vakna och såg att det är PERFEKT väder för oss att göra det. Wei :)



Vad ska ni göra idag? Ta fram julgranen kanske? Och börja julpynta!? :D

Posted in: Vardag





Skrivet av: Alexandra

hihi det stod tjejer där idag och packade min påse =)

2010-11-27 - 12:56:30
Hemsida: http://fillejeune.blogg.se/
Skrivet av: Emma-FOTOBLOGG

Hej!

Har inte haft tid att blogga i veckan men nu e jag tillbaka i bloggen.

Hoppas allt är bra med dig?:)

Trevlig helg!:)

2010-11-27 - 14:10:53
Hemsida: http://fotonavemma.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.