Fashionjoint

B L O P P I S



Klicka på bilden för att komma till min bloppis! :)

Hej nu har jag börjar lägga upp gamla kläder på min bloppis. Jag har inte satt ut pris på någon av dom - för jag tycker ni ska själva få kommentera vad ni skulle vilja ge för det. Smart va? Så kika gärna in.

Tryclk på överdelar och undedelar i kategorier för att se alla! :)

Posted in: Vardag





Skrivet av: thesswester - inte som alla andra

sv: ja de är dom! :D

2010-11-06 - 20:25:06
Hemsida: http://thesswester.blogg.se/
Skrivet av: Alexandra

Kul med Bloppis! Hade jag haft xs/s hade jag köpt flera st grejer! Men finsat var den vita stickade tunikan!! =) Kram kusin

2010-11-07 - 17:55:49
Hemsida: http://fillejeune.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.