Fashionjoint

nyårsafton

Man brukar säga att det man gör vid tolvslaget - det visar hur resten av året blir. Tex ifall man skrattar så kommer man ha kul och allt kommer bli bra. Det får mig att börja undra vad jag ska göra precis vid tolvslaget. Man brukar ju också säga att man ska pussa någon. Förra året pussade ja Sandra, haha! Vad ska man göra om man inte har ngn kille? :) Iår hoppas jag på ett lyckat nyår, där min bästa kompis Sandra ingår! Så det blir väl alldeles perfekt att jag ska tillbringa nyår med henne då? Hoppas ni också får världens bästa nyår 2010/2011!! ♥


Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.