Fashionjoint

nail wraps

Hej sötnosar, idag blev det julmat igen, men imorgon har pappa lovar pizza. Hah sköönt! I nästa vecka så ska jag till västerås med mamma på mellandagsrean. Vi åker inte så ofta dit så de ska bli mysigt. Då ska jag såklart titta på kläder, men inte allt för mycket eftersom jag ska gå med Renee och Sandra här i enköping på onsdag också! :)
Ska iaf köpa lite mera nail wraps eftersom mina ljusrosa börja ta slut!

Ni som inte känner mig så jätte bra kanske inte vet, men jag älskar allt som har med naglar att göra :)


Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.